lördag, december 15, 2007

Kvällsblogg

Inspirerande titel!
Well well! idag har dagen tillbringats på biblioteket! I mitt typ PMS tillstånd så var jag nära att mörda ungraren som satt vid sidan av mig! Han invaderade mitt space! Mitt personliga space! Jag störde mig grovt! Men sen så fick jag en aha-är-det-så-det-är-upplevelse över HSR reaktioner i patologin och det kändes så bra så bra! Förutom det faktum att jag redan borde kunna/komma ihåg det från immunologin men men! Sen efter bibllan så drog jag och Å och såg på en film! Typisk må bra/tjejfilm och jag säger bara det ack vad bra den var! Kommer inte ihåg vad den hette nu för det är för mycket pathology i hjärnan men men det kommer nog fram imorgon eller någon annan dag kanske men men...
Nu ska det här bli en kopp thé och sen nana för jag är helt slut! Vart skjutton ställde jag thékoppen nu bara?
Tjipp

Inga kommentarer: