fredag, december 28, 2007

What has christmas done with me!

Idag vaknade jag och var fräsch och hyfsat pigg trots att klockan var 0600 vilket är helt okristligt tidigt! Mycket tack vare min bäddvärmare! Dagen har verkligen flygit förbi trots att jag spenderade 4 timmar på sjukhuset! Jag trodde att det skulle ta en timme men då hade inte ens examinatorn kommit dit! Anyway resten av dagen spenderades på biblioteket i vanlig ordning och sedan när jag kom hem så hade jag faktiskt lite energi över till att snabbt dammsuga mitt rum och fixa en ordentlig lagad middag! Potatismos, korv med haricots verts och morötter. Enkelt men väldigt gott!
Men efter maten så kände jag ett helt otroligt sötsug! Alla fruktansvärda kakor under julen har tagit tillbaka mitt oerhörda sötsug! Jag dör!!! Klättrade på väggarna! Otur för mig så skickade mamma med kakor ner! Uuuusch de kommer ta slut fort och detta är inte bra! Speciellt eftersom jag inte har orkat dra iväg mig till gymmet! Usch usch usch! Men trots allt så är det en riktigt bra dag idag även om den avslutas i sockerkoma! Men det är snart dags för nyår och förnyande av nyårslöften och kanske göra reglerna lite strängare på samma gång?
Godnatt darlings!

Inga kommentarer: