måndag, december 10, 2007

Feelin' God damn good!

Wow! Jag mår toppen! Här mina damer och herrar kan jag presentera humörsvängningarnas mästare! Men men får vara glad när det går uppåt! Jag är trött som tusan men humöret är på topp! Underbart glad faktiskt! Många anledningar till detta fenomen idag faktiskt! Om man tar bort allt obvious som att det snart är jul etc så:
  • Har jag fått mycket gjort idag vilket i sin tur leder till lite sänkningar i stresshormon halterna i kroppen men bara lite
  • Klarade jag två hela minuter extra på löpbandet idag! Höjde tom hastigheten den sista minuten! Och trots detta så gjorde jag fortfarande inte en Bridget Jones avstigning av spinningscykel efteråt!Härligt!
  • Hade Å med sig ett äpple till mig till gymmet vilket är den största anledningen till att jag har ris kokande på spisen och inte ett halv pepparkakshus i munnen just nu! Yay!
  • Så hade jag fortfarande rester kvar från igår vilket gjorde debatten av vad Nina ska göra till middag väldigt kort! Det gillas starkt!
  • Jag har något att se fram emot imorgon utöver skolan! Sån är alltid välkommet då det går lättare att läsa med en liten morot framför sig

Måste bara berätta om två killar vi såg på gymmet! De hade typ PT träning med sig själv eller något och höll på att hoppa up och ner på stepbrädor i rasande hastighet i typ fem sekunder för att sedan gå runt och spänna sig i 5 minuter och sedan starta om! Det såg så sjukt roligt ut att jag hade svårt att hålla mig för skratt! Men de var trevliga i alla fall! Kunde till och med engelska vilket är en eloge till ungrare! God jag måste vara på bra humör när jag berömmer ungrare;P

Jag tror till och med att jag har lite energi kvar till att gå igenom neuropsyk lectures efter maten!

Ciao!

Inga kommentarer: