lördag, december 15, 2007

Morgon blogg

Det är den nya grejen! Sorry guys men min tid är ytterst begränsad! Men jag kan med glädje tala om att snön fortfarande ligger kvar på marken. Temperaturen ligger på -2,.8 så vi får hoppas den stannar kvar!
Då ska vi se igår igår igår! Vad höll jag på med då? Jo! jag satt i bibblan och läste hela dagen! Vid två så gick vi och kollade på slides på pathodepartment! Man kan ju i alla fall säga att jag har haft bättre koll på vad det ärjag ser i mikroskåpet. Lever, lunga eller kanske en bit hjärna? Det är mitt main issue att identifiera vilken vävnad det är och sen så är det bara att komma på vad som e fel på den delen! Lättare sagt än gjort! Efter bibblan så tog jag mig en sväng bort förbi spar och skulle handla lite bröd etc! Där när jag skulle ta en flaska energidryck så talade den vänliga vakten på spar om för mig att jag inte ville ha den flaskan som jag precis stod och höll i utan att jag hellre skulle ta detta andra märket!
Eeeeh tänkte Nina som trodde att hon fick lov att köpa det märket hon hade lust till när hon går å handlar och svarade ja men jag vill ha detta märket. Varpå vakten pekade på sitt märke och sa ja men det här är billigare, jag trodde att ni studenter borde tänka på er ekonomi!
Jaha nu har världen hamnat i det situationen att man inte får handla det man vill ha i butikerna längre! Skumt skumt skumt!
Anyway sen gick jag iväg och tränade och även om det var segt så är jag glad att jag gjorde det!
Nu lite frukost! Idag blir det rostade grahamsmackor med turo! Sen tillbaka till biblioteket

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha.... litt morsomt er det jo at vaktene bryr seg om økonomien til oss stakkars studenter :)