onsdag, december 05, 2007

Låååång dag

Kom precis in genom dörren! Då har jag varit i skolan hela dagen och efter surgeryn så var det bara marsch pannkaka upp till biblioteket och sätta fart med examquestions! Precis som igår! Enda nackdelen med att sitta på biblioteket är att det är så fruktansvärt dålig luft där! Hey alla ni andra i rummet sluta andas så fruktansvärt ni gör slut på syret för guds skull!
En fördel med att plugga på biblioteket är i alla fall att när man är klar där så är man färdig för dagen då kan man slappna av hemma! Eller som i mitt fall gå hem bara byta om och släpa iväg sig till gymmet och träna! Men nu är jag äntligen hemma och duschad! Det var lite blonde-moment när jag inte fick något varmvatten i duschen och bara tänkte inte idag jag orkar inte!
För alla som är blonda och har liknande problem: Släng inte upp skolväskan så den dunsar i på och av kanppen till varmvattenberedaren för då är det väldigt svårt att få just varmt vatten! Men nu stinker jag inte svett längre! Ska ta och äta massa vitlökskryddad mat som jag kan exhalera över hela sjukhuset imorgon! Lite som hämd på världen! Kommer inte karman när den bör göra det så får man hjälpa den lite på traven! Sen blir det nog ett avsnitt house!
GOdnatt på er alla!

Inga kommentarer: