tisdag, december 11, 2007

Relocation

Ja hej på er alla därute! Nu har jag tagit mig ifrån skolan bibliotek och hem till min lilla varma lägenhet! Ooooh tänker ni genast hon är hemma två timmar innan hon egentligen skulle komma hem... Men saken är det att jag bestämde mig för att gå hem och kolla igenom neuropsyk slides för när jag och åsa gjorde det på hightech datorerna i skolan tidigare idagså gick det så in i *piiiip* långsamt! Sen så är det mysigare och sitta hemma och knapra på lite pepparkakor och dricka thé samtidigt! Jag vet att jag inte bör småäta pepparkakor före maten men jag ska bara ta en till och sen en till och sen...
Tror de som satt runt omkring mig på biblioteket var bara glada över att jag gick för varenda gång jag reste mig upp så knakade ryggen på samma sätt som när man knäcker fingrar fast 10 ggr högre =) Jaja den gör inte ont i alla fall och då får den knaka hur mycket den vill!
När jag gick hemmifrån imorse så duggade det ute, det gjorde det redan när jag gick ut ur huset men jag orkade inte gå tillbaka in och hämta ett paraply för det var ju inte så farligt då! Nu duggar det inte längre ute utan REGNAR! Jaja mitt hår var rakt en gång idag i alla fall det är det inte längre =) Till och med hundarna som bor i samma kvarter som jag och som brukar skälla på mig när jag går hem för tidigt orkade inte sätta ut en tass i regnet! Alltså det är helt okay att jag gick hem!
Dagens ilandsproblem. Hur kommer det sig att varje gång som man har lagt ner iPoden i fickan så trasslar hörlurarna ihop sig till en boll och du hinner nästan hem innan du får lyssna på musik?
Nu ska jag sätta fart med neuropsyken! Yiho! Och sen kanske man borde kolla lite på surgery slidsen eftersom jag har prov imorgon.. .Hmmm låter som en kanska bra idé! Fasen ibland e jag en smart blondin!
Tjipp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det, kära syster, beror på hörlurarnas längd. Spontan knutbildning uppstår först då längden på ett snöre eller liknande är 46 cm, sedan blir knutarna mer och mer till upp till en och en halv meter.
Och då pratar jag bara om snöret innan hörlurarna delar sig i två.