lördag, december 29, 2007

Så himla seg

Jag är verkligen ingen morgonmänniska! Så att säga till sig själv att man ska vara i skolan okristligt tidigt när man inte hotas av frånvaro är ju bara att ljuga för sig själv! Som ni säkert förstår så är inte jag i skolan! Jag sitter hemma och nu måste jag verkligen sättta fart! Hade planerat att vara i skolan om tre minuter (detta är den tredje omplaneringen) men nu ser jag att det får bli den fjärde och klockan 10 får bli mitt nya mål! Det ska jag nog hinna!
Klagorutan:
Jag älskar verkligen snön vi har här nere just nu men jag har verkligen inte de rätta skorna för detta vädret! Igår fick jag gå hem för att byta skor och även de andra paren gjorde mig blöt om fötterna *snyft*
By the way så är benvärmare det skönaste man kan ha på sig och bäddvärmare det skönaste man kan ha i sängen ZzZzZz

1 kommentar:

Anonym sa...

tönt som glömmer mig..... och min pojkvän tycker jag är FET!