tisdag, december 04, 2007

Kaffe och flingor

Ja nu sitter jag här med kaffekoppen i vanlig ordning och funderar hur mycket energi det kan ta attt sätta på sig ytterkläderna och gå iväg till skolan... Hmmm kanske en kopp kaffe kanske mer...
Efter denna väldigt viktiga information så kan jag fortsätta på samma nivå med att tala om att jag har fått ett jobbigt skavsår bak på min ena häl... Då undrar ni kanske alla barn därute hur ett sådant skavsår blir till egentligen... Jo man går och har en lite småirriterad häl som man ignorerar i en vecka och sen tränar man så att det blir en ordentligt fin blåsa som spricker et voila här har vi ett skavsår... Så om folk inte hade något bättre för sig än att undra varför jag gick hem från gymmet som om knäskålen var ur led så har ni förklaringen här!
Aaaah nu ser jag botten av kaffekoppen! Antingen betyder det att det är dags att dra sig iväg till skolan eller så betyder det att jag måste fylla på med nytt kaffe!Det råkar vara det första alternativet som stämmer! Kraaaam

1 kommentar:

Anonym sa...

Bloggene dine blir mer ernergiske ettersom du drikker kaffe Nina ;)