måndag, december 03, 2007

De försökte allt!

Ja idag gjorde skolan sitt bästa för att förstöra mitt goda och juliga humör sen igår! Jobbig pathologytimme, urtråkig pathophys timme... Bara kör oss helt fulla med galen information på en måndag, gör det! Sen avslutades det hela med att det är microbiology vecka men detta var faktiskt sista gången! Yaaaaaay!
För att motverka dagens jobbiga start gick jag och köpte mig en julstjärna för att behålla mysfaktorn några dagara till...
Nu har jag precis kommit hem sitter och väntar och på min hyresvärd som ska sno pengar av mig! Elakt haha!
Lade dessutom märke till att min vänsterhand skakar! Nu menar jag inte darrar som typ när du är kall utan skakar. Svårt att hålla i mitt vattenglas för vattnet gungar i det! Hmmm mystiskt och det faktum att det bara är vänsterhanden.... Men Nej jag tänker inte bli mer hypokondrisk än vad jag redan är! I vanliga fall brukar jag ha alla sjukdomar jag läser om men de brukar komma när jag har börjat läsa så detta var något nytt! Jag ignorerar min hand den existerar inte... Ska bli intressant att skriva om en stund, får se hur det går!
Men nej nu dricker jag lite vitamindricka och sen är det borta!... Jag ignorerar på för fullt!

Inga kommentarer: