tisdag, december 18, 2007

Tänt var det här! På beställning



Ja jag fick skäll av JS tidigare ikväll för att jag inte hade skrivit något inlägg idag. Eller inte direkt skäll utan om sanningen ska fram så var det mer ett påpekande. Om vi nu ändå håller på med sanningen, jag provar på något nytt här idag :P , så hade jag faktiskt inte någon vidare lust att skriva inlägg idag så det låg inte i min plan! Jag är superstressad men nu har jag lagt undan böckerna för idag. I och med detta så hade jag två alternativ: Antingen så skulle jag få börja diska upp en S T O R diskhög direkt eller skriva ett blogginlägg... Ja ni ser ju alla vad jag valde haha! Nu ska jag koka mig en kopp thé också och jag kan ju inte börja diska förrän thékoppen är urdrucken för då skulle ju bara nu disk börja att samla upp sig. Man måste ju vara smart!
Så för att detta inte bara skulle bli ett inlägg om hur jag egentligen inte känner för att blogga men gör det ändå, så gick jag och tog lite kort på mina ljus (för att lugna ner mig) och samtidigt fick jag med några av grannars ljus (som önskat). Et voila två flugor i en smäll

Nu ska jag lyssna på lite mysig musik!

Ja jag vet att det första ljuset inte är tänt men det lilla ljusfanskapet slocknade hela tiden så jag lät det vara! Man ska inte plåga ljus om de inte vill...


Inga kommentarer: