torsdag, december 27, 2007

Nu är jag tillbaka!

Ja då har jag lyckats ta mig tillbaka ner till Pécs igen! Det var lite lätt segt men jag kom ju fram ändå!
Fick ett erbjudande om att följa med till Australien som nanny, men eftersom det är tentaperiod så var jag tvungen att tacka nej! Men jäklar det var lite lätt frestande! Australien liksom!
Men men det var bara att slita sig och fortsätta vidare mot flyget till Budapest! Jag kom fram till Budapest utan några större bekymmer, fick mitt bagage och så var det bara att sätta sig i taxin hem till Pécs! Här har vi ungerfär 30 cm snö om det inte är mer! Helt otroligt! Flera ungrare har säkert fortfarande sommardäcken kvar på bilen! Det var intressant att se hur de försökte ta sig frammåt! Kom hem strax efter 02 inatt och det var så skönt att krypa ner i sängen speciellt eftersom jag provade min nya bäddvärmare! Riktigt gött!
Skulle egentligen till biblioteket idag men jag behövde sova ut så idag blir det plugg från kontoret samt upppackning förhoppningsvis! Nu ska jag fortsätta mumsa på mina knäckemackor! Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, snö, vill ha!