onsdag, december 19, 2007

Diskvatten

Ja kära vänner det har varit en lång dag och jag är trött som jag vet inte vad! Eftersom jag var så trött men ändå var sugen på något varmt så tänkte jag att jag skulle prova något av alla théerna jag får i min thé kalender varje morgon! Eftersom nästan all hitills har varit gröna théer, som jag artig försöker hålla mig undan ifrån eftersom det faller mindre väl på min tunga, så förstår ni nog varför jag tvekade både en och två gånger! Jag älskar vanligt hederligt svart thé i de flesta former men ikväll tänkte jag gå vidare med min kunskap, jag menar man kan ju faktiskt ändra sig när det gäller saker man inte tycker om. Eftersom jag inte direkt vågade hoppa på de riktigt gröna théerna så tog jag ett naturthé- Nypon!
Resultat: Det smakar så som jag tror diskvatten smakar! Men jag ska försöka dricka lite till och se om jag ändrar mig.
Nej det var fortfarande lika mindre gott!
Detta kommer efter detta bli ett thé mina gäster kommer att få dricka upp...

Inga kommentarer: