torsdag, december 13, 2007

Sen Lucia!

Ja idag har allt verkligen gått som på löpande band! Först Internal medicine, sista för i år, snyft! Sen var det 2x prov oh yeah! Sen efter det så var det bara att promenera upp och sätta sig tillrätta på stolen uppe på biblioteket! Okay okay jag erkänner jag hann med att äta lunch och fira lucia med lite pepparkakasfika där emellan någonstans också!
Satt och pluggade så gott som det nu gick! Det var verkligen jättedålig luft på biblioteket så jag antar att det kan klassas som höghöjdsträning! Dessutom så hade Å lyckats få tag i lite glitter som hon satte på sig och sen lindade runt mina flätor bara för att ge det hela lite lucia känsla.
Det var jättekul att sitta i biblioteket och se alla som kommer in typ reagera med varför sitter den galna tjejen med massa glitter i håret... Men jaja är det lucia så är det!
Sen när tillslut mina lungor typ kämpade efter luft och huvudet hade huvudvärk så gav jag upp att sitta kvar längre.
Så när jag kom hem så satte jag mig och började se ett litet avsnitt av en serie och sen så bestämde jag och J oss för attvi skulle ta en promenad för att få lite motien! Sagt och gjort vi möttes half-way mellan oss oss sen tog vi och promenarde gemensamt en bit och avslutade det hela på tesco! Jag kan säga att det var K A L L T ute! Dessutom blåste vinden så att den gick igenom alla kläder! *Burr*
Alltid lika intressant att handla på tesco när man egentligen har bar en sak man behöver och man bara går omkring och velar resten av tiden! Så jag kom hem med 19 saker till som jag antagligen behöver...
Sen blev man ju överbjuden på middag också! Heregud vilken vardagslyx =)
Men nu tror jag att jag ska ta och försöka lägga mig och sóva för det har varit en lång dag!
Natti

Inga kommentarer: