fredag, december 07, 2007

Världen visade sig från sin bästa sida

Idag så flöt allt på otroligt bra! Det var verkligen som om världen ville visa sig från sin bästa sida och sluta bråka med mig! Jag hann med precis allt jag hade tänkt att jag skulle hinnna med och eftersom båda mina lektioner jag skulle ha idag ställdes in så hann jag med lite bonus genomgång av pathology tillsammans med Å och S.
Sen blev det en promednad hem och uppdiskning av plåtarna till ugnen samt ordentlig genomstädning av ugnen inför pepparkaksbak imorgon.
Efter detta oerhört tråkiga men ack så viktiga jobb så bar det iväg till salsan där jag verkligen fick min dagliga dos av motion! Herrejävlar vad det gick undan men sååå himla kul! För att göra det hela mer spännande så bestämde sig läraren för att ha en helimproviserad uppvisning med mig som partner! Och han körde steg som vi aldrig har gjort förut och väste instruktioner till mig ur mungipan på spanska! haha jag höll på att dö! Men jag måste dolt det väl för folk sa att det såg bra ut! Fast jag hade seriöst ingen som helt koll på vad jag höll på med! Nästa gång ska jag äta riktigt mycket vitlök så han inte vill komma inom tre meter från mig och väljer någon annan för sin lilla demonstration! JS du får helt enkelt ha en klädnypa runt näsan;)
Efter salsan så gick alla som var där ur gruppen till arizona och åt middag! Jag bestämde mig för att testa något nytt från menyn och valet föll på Musslor med grönsaker och sås Det var sjukt gott och precis lagom mycket!
Oj oj oj nu är klockan tolv!
Shit imorgon så ska jag upp vid halv åtta för att hämta upp lite papper innan jag ska till skolan och möta upp å klockan nio! Mjau jag antar att det blir högt kaffeintag imorgon! Natti natti

Inga kommentarer: