fredag, december 14, 2007

Snö! Igen! yay!

Wohooo imorse när jag äntligen lyckades ta mig ur sängen (lyckades inte somna igår kväll förrän alltför sent) så var det vitt ute på marken! Wieeee alla julkänslor bara hoppar fram och jag går omkring och nynnar på tänd ett ljus lalala
Så nu sitter jag här och äter min lilla frukost gröt. Måste bara infoga att jag har blivit ganska bra på att äta frukost faktiskt! Det var bara igår och ... och ... jag slarvade lite. ... står för en dag i veckan någon av de senaste veckorna men jag kommer inte ihåg vilken dag det var!
Jag klagar ju ständigt på att jag inte riktigt håller koll på vad jag sysslar med och idag så kan jag tala om för er kära vänner att vill man ha kaffe på morgonen så är det bäst att sätta på vattenkokaren också och inte bara fylla den med vatten och sätta tillbaka den på plats. Gissa hur förvånad jag blev över att vattnet inte var varmt när jag hällde det över kaffet i min lillla prezzo apparat! Ninas tänkar gick typ:
N- Guuuuud jag måste ha kaffe nu, jag somnar
N- *Hälller i vatten i prezzon*
N- Men varför ångar det inte utav vattnet?
N- *Fortsätter hälla*
N- Hann det att bli kallt så fort?
N- *Fortsätter hälla*
N- Känner på glaset som är kallt... Merde Jag satte aldrig på vattenkokaren *snyft*
N- *slutar hälla och suckar djupt*

Ja det var bara att göra om och göra det bättre!
Nu ska jag ta mig i kragen och sätta fart så jag kommer iväg till mitt älskade bibliotek!
Bara lite kaffe till först

Inga kommentarer: