lördag, december 22, 2007

adios Pécs

Ja ladies and gents! Imorgon eller tekniskt sett idag så bär det av hemmåt! Det ska bli så skönt! Har inte varit så här länge borta från svea förr! Jippie! Jag och Å ska dricka vin och mysa i frankfurt och allt kommer att bli så bra så bra! Egentligen har jag massa saker jag borde ta tag i som kanske packning, uppdiskning eller uppstädning men nej jag är för trött! Men för pigg för att kunna somna! Dagen har gått i ett svep! Har gjort misstaget att satt min fot inne i både arkád och inne på tesco! Det gör jag inte om! Var inne på tesco enbart för att handla lite yoghurt och lite dricka till middagen hemma hos J men herregud jag höll nästan på att tappa aptiten på kuppen!
Inne på tesco finnsd et nämligen ett jättestort akvarie där det simmar massor och då menar jag verkligen massor med superstora fiskar som man tydligen kan välja vilken man vill ha att äta till midag! Denna kväll så hade tjejen före mig i kassan inhandlat fisk (antagligen till julafton eftersom det är då man äter fisk nere i ungern) och de låg och sprattlade i plastpåsar på bandet i kassan! Jag höll på att få flipp när jag stod bakom hemma! Äckligt äckligt!
Anyway nu måste jag försöka sova! Imorgon götet då smäller det! Ciao

Inga kommentarer: