söndag, december 16, 2007

Effective dag

Ja idag har jag fått massa gjort! jag skulle inte ens har fått hälften av detta gjort egentligen men nu kom Å över och håller koll på mig så jag inte maskar alltför mycket! Men nu är min hjärna trött och orkar inte mer cancer, calcification och insular fatty degeneration of the heart! Nej vill inte mera! Ska bara kolla på lite av Ds slides och sen får det vara nog!

Min grannar har ägnat dagen åt att hänga upp en miljon lampor på deras balkong som lyser i femtielva olika färger! Jag funderar starkt på att knacka på hos dom och fråga om de inte kan ta och betala min elräkning medans de ändå håller på för med alla dom ljuser så verkar det inte göra någon skillnad! Jag funderar också på att sluta använda lampan i vardagsrummet för det är nästan som om solen skiner in genom mitt fönster! =)

Nu ska jag återgå till att plugga!

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=rmgf60CI_ks

kanske kunde vara nästa steg för grannarna