torsdag, mars 06, 2008

Torsdag... Vad hände med denna vecka?

Redan torsdag! Men det betyder ju bara ett steg närmar helgen! Jippie! Älskar att min patholärare är lika trött på morgonen som vi studenter är och han föreslog att vi skulle börja 10 minuter senare varje torsdag.
Haha inget problem för mig! Då får jag sova lite längre och så slipper jag stressa så fruktansvärt.
Det är riktigt busväder ute, tror det är stormen från Budapest som börjar dra in över lilla Pécs så nu gäller det att hålla i hatten.
Idag står skola, bibliotek på schemat och förutom det så ska jag till posten och betala räkningar *suck*
Men sen ikväll så är det dags för salsa! Hurra hurra! Hoppas det blir bra nu eftersom vi har bytt ställe där man dansar till dancing university så man är ju lite spänd på hur det kommer bli! Det är bara att packa ner mina högklackade skor nu... Sen ska jag hoppa iväg till skolan!
Kram

Inga kommentarer: