fredag, mars 28, 2008

Move it

Haha väldigt intressant surgery lektion vi hade idag! Läkaren kommer inrusande på avdelningen 10 minuter efter att vi har börjat och ber om ursäkt för att han inte kan ha någon lektion idag för ett brådskande fall hade kommit så han måste operara. Jaha så helgen startade tidigare. Gick till gymmet där jag tog det lite lugnare på bandet eftersom jag är lite snuvig och sedan lekte jag med den stora gröna pilates bollen lite. Hoppas något tog i alla fall...
Nu har jag gjort mig iordning och det är dags att promenera bort till Dee för Choklad frosseri. Eller ja fruktsallad för min del då men frukt är gott. Är inne på Granny smith orgie för tillfället... Har aldrig gillat de äpplena tidigare men just nu är dom så himla goda!
Ska bara se om jag hittar till Dees nya place. Håll tummarna när jag med mitt dåliga lokalsinne ska ge mig iväg på en liten promenad!
Jag tror dock att det får bli en tidig kväll för jag måste verkligen plugga imorgon. Halv nio har jag planer om att vara på biblioteket... Vi får se hur det går!
Ha en skön fredag

1 kommentar:

Anonym sa...

Äpplen istället för choklad? Hur ska detta gå *skakar bekymrat på huvudet*

Nu ska jag ha pysseldag med mamma å hennes kompis!