lördag, mars 15, 2008

Dagens______

- Humör: Glad och positiv men väldigt trött och seg
- Väder: Sol blandat med en himla massa moln men vad spelar det för roll när du ändå sitter inne
- Outfit (äkta bloggämne): Grå mysbyxor samt en GÖTEBORG sweatshirt. Det är dags att börja få in Gbg vibbarna igen
- To do: Packa, diska upp samt städa upp här hemma, plocka fram papper etc till imorgon, kolla flight nummer, vika ihop kläder som hänger på tork, bädda sängen rensa ut kylskåpet och vattna min IKEA-orchidé (yes den lever fortfarande)
- Har gjort so far: Ehhh ätit frukost. Om man räknar ett kokt ägg som frukost. Kollat på ett avsnitt Men in Trees och ... ... ... Ja jag har i alla fall hämtat upp resväskan från förrådet. Plus att jag har surfat på internet.

Helt plötsligt övergick dagens humör till en lätt panik. Nej! Den här gånger så är det go with the flow som gäller. jag orkar inte stressa det är påsklov som gäller för hela slanten. Imorgon bär det av till Budapest. Där ska det bli shopping och middag på Wasabi med mina små sötnosar till kompisar! PÅ måndag bär det av hem! Ergo inget blogginlägg förrän senast måndagskvällen kan man förvänta sig. Men känner jag mig rätt så kommer jag vilja maska från åtminstone uppdiskningen så det kommer säkert lite fler blogginlägg senare idag.

Inga kommentarer: