fredag, mars 14, 2008

Och så mötte vi en igelkott!


Ja jag kan lätt säga att jag inte levde imorse när jag blev väckt klockan 7!
Igår kväll var så bra! Så mysigt och även om jag kom lagom till desserten så gjorde det ingenting! Sen drog vi vidare till Club 5 där C äääntligen uppfyllde sitt löfte och bjöd mig på en drink!
Applåder det var bra jobbat! Drinken var god också. Long Island Ice Tea!
I alla fall så promenerade vi hemmåt när klockan började närma sig halv ett. Vid hotellet vid Korház tér så såg vi en igelkott!! (piggsvin på norsk tror vi) och alla i sällskapet skuttade in på gräsmattan för att kolla närmare på den söta varelsen!
När jag äntligen kom hem så levde inte mina fötter. Att trippa omkring i högklackat en hel dag för att sedan dansa i högklackat och efter det gå hem i högklackat är inte mina fötter gjorda för!
Men i alla fall idag är enny dag, jag är på toppenbra humör. Solen skymtar fram jag har haft sjukt mycket tid för en gångs skull på morgonen och hann tom stryka en kjol som jag inte har haft på mig på över ett år bara för att jag inte har hunnit stryka den tidigare. Lite pathophys och sedan blir det iväg till gymmet.
Ha en görbra dag

Inga kommentarer: