torsdag, mars 20, 2008

Hello

Ja det blev som sagt var en fullspäckad dag igår. Somnade som en sten på kvällen. Idag gör hela jag ont. Men gud vad kul Body Combat var! Syster var mindre glad eftersom det visade sig att en av instruktörerna var hennes gympa lärare.
Mötte upp I^2 på stan och käkade brunch. Nachostallrik närmare bestän. Sedan gick vi lite i affärer och några grejer fick allt följa med hem och jag vart väldigt nöjd med mina inköp. Bebis mötte också upp oss på stan och sedan efter ett par koppar kaffe så åkte jag hem. Nu har typ hela hushållet försvunnit. Mamma till konståknings-VM med jobbet, Syster till teatern och pappa står utanför med en granne och fixar med min bil. Så nu ber vi alla för att den klarar ytterligare en säsong. jag kommer ha separationsångest annars.
Tror att jag kommer dra över till S och se Meet the Spartans.
Lite konstigt känns det allt att det är så tomt här hemma!
Ah well ciao

Inga kommentarer: