söndag, mars 30, 2008

Manodepressiv?

Ja ibland undrar man! Det var hur härligt väder som helst ute! Hem från mötet kunde jag gå i bara min t-shirt! Våren är äntligen på väg.

Men sen så kommer jag in i lägenheten och vet att jag har två val. Antingen att forstsätta storstädningen eller att sätta mig ner och plugga pharmacology. Eftersom jag redan har spenderat fyra timmar på att gå igenom saker med mina kära vänner så får jag lov att säga att det lockade mig sisådär lagomt mycket att slå mig ner framför Calcium channel blockers.
För er som vill veta det så var ämnet jag presenterade idag Acute pancreatitis, chronic pancreatitis and pancreatic tumors.

Det slutade med att badrummet blev färdigstädat. Men humöret gick från att ligga på topp till rätt i botten. Helt plötsligt så var det *snyft* så synd om stackars Nina *snyft* och det finns ingen i värden det är så synd om som mig. Tänkte okay men kolla om du har fått något trevligt mail.
Du har ett nytt meddelande... Från hyresvärden! Jippie. Gud jag blir galen! Inte idag!
Ni förstår min hyresvärds brorsa hänger här ganska ofta och jag börjar bli lite trött på det så när han var här i onsdags för att lämna ett brev till mig så passade jag även på att betala hyran så jag slipper få besök igen på en stund. Idag ville min hyresvärd att jag skulle fixa en ny tid att möta hennes brorsa på för att fixa lite annat krux. JAG BLIR GALEN!
Tur som var så ringde mamma precis då så jag fick ventilera ut lite av mina aggressioner! Gud vet hur det kunde ja gått annars...

Sen en kvart efter samtalet så var jag glad som en lärka igen och tog tag i disken! Manodepressiv? PMS? Vad är detta??!!!
Såg i alla fall klart på säsong 1 av Sthlm live för att bibehålla mitt humör! Haha de är så roliga!

Nu ska jag vika in all tvätt! Hurra vilket härligt jobb. Imorgon är det måndag igen!

Inga kommentarer: