tisdag, mars 18, 2008

Somnade framför TVn

När jag hade varit på sjukhuset och kommit hem och ätit lite lunch så satte jag mig i soffan med min microbiologi bok och började pluggar. men väldigt snart så blev jag väldigt trött och bestämde mig för att slå på TVn istället. Då var det isdans på eurosport sänt från skandinavium, arenan här i göteborg. Helt plötsligt vaknar jag av att telefonen ringer och min lillasyster som jag skulle hämta efter skolan meddelade att hon faktiskt har slutat nu.
Det blev att direkt åka iväg och hämta henne, käka lite middag snabbt och iväg på Coreball. Jag har en liten lätt känsla av att jag kommer ha träningsvärk i mage och rygg imorgon!
Imorgon så har jag en fullbokad dag. Iväg till systemet, lämna syster på skolan, iväg och få massage på en massageskola här i Göteborg. Hämta syster efter skolan och åka iväg och handla middag. Sen på kvällen blir det Body Combat. Herre gud! Jag tror jag ska ta och lägga mig jämte brasan nu och vila i en halvtimme innan jag ska ta aoch krypa till kojs!
natti natti

Inga kommentarer: