söndag, mars 30, 2008

(Early) a sunday morning

Godmorgon godmorgon godmorgon!
Strålande väder i Pécs denna morgonen. Sov lite längre än vad som var planerat (något jag nu har lyckats med både lördag och söndag) men det gör inte så mycket.
Igår var jag på biblioteket. Inte så tidigt som jag hade tänkt mig men halv tio var inte fy skam det heller. Besides jag behövde den sömnen från fredagskvällen. Jäklar vilken fest D hade anordnat. Efter biblioteket så gick jag ner till Arkad och köpte lite ordentliga pennor och sedan var det att dra sig hem. Målet för kvällen var sortstädning av lägenheten.
Jag maskade något så otroligt i början och sedan så ringde familjen och då var man ju bara tvungen att prata med dom lääääänge. Så till slut så han jag med att dammsuga och damma av samt lägga disken i blöt.
Så projektet fortsätter senare ikväll.
Nu ska jag ge mig iväg på ett frukost möte!
C ya

Inga kommentarer: