tisdag, mars 04, 2008

Klart slut


Ja nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Kom in genom dörren klockan fem och började göra iordning lite middag samtidigt som jag gjorde tusen andra saker. Vilket resulterade i att middagen inte blev lika bra som den kunde varit men den gick att äta så jag var nöjd. Sen så förlorade jag pengar i hyra etc. Så nu är jag fattig buhu. Sen var det med sjumila steg tillbaka till biblioteket! Satt där till strax efter åtta kom in genom dörren runt halv nio.
Diskade upp min disk! Plus poäng för att jag över huvudtaget gjorde det. Sen fyllde jag min vatten kokare med vatten och ättika för att fräta bort kalkavlagringarna som det blir när man värmer vatten här nere. Mysigt värre!
Rengjorde tom min spis (ytterligare ett pluspoäng med tanke på vad klockan är)
Sen de senaste minuterna så har jag sorterat alla mina papper, anteckningar, exam questions you name it i olika mappar för att veta var dom finns. Men nu räcker det! På biblioteket från 12-20 med diverse avbrott emellan. Nu ska min stackars lilla hjärna få vila!

Inga kommentarer: