fredag, mars 28, 2008

Morgonpigg Nina

Haha skojar bara!

Dålig dålig uppdatering de senaste dagarna. Skäms på mig. Mycket snurrar runt i min egna lilla värld. Personligen så tycker jag ju att mitt liv inte är alldeles för intressant men ibland veckor som denna så snurrar allt runt. Det har verkligen varit fullt upp sen jag jag kom tillbaka från Svea.

Tisdagen var jag verkligen helt lost. Hade inte ens med mig papper att skriva och var helt virrig.

Igår försov jag mig och fick rusa till skolan sedan var det ett litet besök på biblioteket och en middag med salsapartner JS. Tillbaka till biblioteket och sedan vidare till salsaträningen. Haha vi fick prova på Cuban style HAHAHA. Det var hahahaha en kul upplevelse.

Sedan hem och slappa.


Idag lyckades jag faktiskt gå upp tidigare än vad jag brukar och det är därför jag har tid att skriva några rader här. Sedan blir det skola. Surgery idag wiiie!

Efter det blir det gymmet. PE i vanlig orning. På stureplan har man PT i Pécs har du PE=physical education =)

När jag är färdig på gymmet så blir det hem. Planerna flr ikväll är lite diffusa. Vet att jag ska på chokladfest men sen är frågan beroende på när den festen börjar om jag ska på pubquiz innan det. Har ju aldrig varit på pubquiz så det är kanske dags att starta idag?

Well vi får se!

Alright next step sminkning så man ser åtminstone lite pigg ut, packa gymsäcken, göra mig en smörgås till innan surgeryn och ta mig till skolan. Det borde inte vara helt omöjligt.

Om jag går från datan nu!

Kram

Inga kommentarer: