onsdag, mars 12, 2008

En blöt promenad

Herregud sista timmen på biblioteket lyckades jag ODa kaffe. Det var inte trevligt hela kroppen kunde inte sitta stilla och pennan darrade i handen. Det var bara att vackert gå hem. Sen efter lite chatt med syster och planläggning av träning under påsklovet så var klockan helt plötsligt sju och jag var tvungen att kasta på mig träningskläderna och verkligen powerwalka till gymmet.
Spinning. Pyramid. Hjälp jag får inte luft och varför vill inte mina ben röra på sig?

Sen när spinningen var klar så var det ösregn ute. Så det blev en trevlig liten kvällspromenad hem i ösregn. I tre kilometer. Jag var lite lätt blöt när jag kom hem. MEn nu har jag tagit mig en varm dusch och ska koka mig en kopp thé samt se en episod House medans jag varvar ner och sist blir det sängen.

Stor kram till mina kompisar för att ni orkar med mig och orkar lyssna på mina jäkla problem hela tiden! Kände bara för att skriva det!

Inga kommentarer: