söndag, mars 23, 2008

Dags för middag nr 2

Ja idag är det dags igen för middag chez Fam Andersson. Denna gången är det dags för ett par grannar som ska komma över. Dessutom kommer farbror med fru att göra oss sällskap även vid middagen! Hurra!
Senare ikväll så ska jag packa packa packa och försöka hindra min syster från att sno fler av mina kläder. Hittils har en långtröja på något magiskt sätt försvunnit ur min resväska och in i hennes garderob. Försöker man protestera så möts man bara av värsta bambiögonen med tårar i och en darrande underläpp. Man kan inte säga nej till sånt. Därför fortsätter hon vara det mest bortskämda barnet i vår familj.
Nu ringer det och det är nog farbror och fru som vill bli hämtade från Skandinavium. Tur att det har börjat snöa igen så att de snart måste åka.

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men lilla Nina du vet väl att lögn är en synd? Du kommer hamna i HELVETET! Join the dark side, I have power! MOHAHAHAHAHAHA! Om du fortsätter vara elak och ljuger kommer jag äta upp din efterätt. Hämnden är LJUUUV