lördag, mars 08, 2008

Lördag! Wiiiie

Men det är ju helg! Hurra det trodde jag aldrig! Fast herregud det märks att vardagen börjar smyga in det är måndag, fredag, måndag, fredag hela tiden och söndag någon gång däremellan!
Jag steg faktiskt upp klockan 08.00. Haha där ljög jag den var närmar 08.10 faktiskt.
Ska snart slänga på mig några gamla kläder och dra mig iväg till biblioteket. Men jag är iaf glad att idag har jag bestämt mig för att bara vara där till 13 och sedan no matter what så ska jag ta helt ledigt resten av dagen!
Det ser jag verkligen fram emot nu!
Igår kväll var vi faktiskt duktiga och pluggade! På en fredag det var fane mig pluspoäng. Vi fick supergoda hemmagjorda hamburgare hemma hos Å och sedan såg vi Blood Diamond. Herregud den filmen var deprimerande. Men så bra! Men så hemskt!
Men nu har jag ätit upp min frukost så nu får jag se till att börja dra mig annars missar jag min bestämda tid i biblioteket..
Kraaaaam

Inga kommentarer: