fredag, mars 07, 2008

frrrrrrrrrrrrredag


Tjoho!
Ja det känns verkligen i kroppen att det har varit en lång vecka! Men imorgon blir det bara en kort sväng på biblioteket thanks god och sedan ska jag slappa resten av dagen. Bara göra mysiga trevliga saker. *Längtar*
Men det är imorgon och idag är idag.
Idag står skolan på schemat. Först pathophys och sedan surgery. Det är ju trevligt att få hoppa omkring i vit rock och lyssna och se på trevliga grejer.
Efter det så blir det i vanlig ordning PE på gymmet. Hem duscha, till posten och sedan hem till Å för studiemöte och förhoppningsvis film om vi hinner det när vi är klara!
Puh!
Ja igår var det ju då salsa! Så himla kul att köra igång igen. Jag kanske inte har sagt det eller så har ni glömt bort det men vi har ju bytt ställe vi dansar på till dancing university. Dessutom så har vi bytt till Los Angeles style från JCs personliga blandning mellan de två stilarna haha =)
Det var inte helt olika men´inte samma heller så det blev några nya steg även denna första gång och sånt e alltid kul!
Haha men det känns dock i fötterna att det var ett tag sedan jag dansade i högklackade skor! Men men vad gör man inte för dansens skull...
Äsch nu måste jag göra mig iordning till skolan!
Ciao

Inga kommentarer: