torsdag, april 30, 2009

Valborg

är det tydligen ikväll. Här nere är det international student party till höger och vänster men det blir inget för mig inte. Har suttit på biblioteket från 08.00 imorse och gick därifrån kl 21. Känner mig lite sliten. Hade en liten paus i mitten då jag och T sprang runt med I på stan för att leta efter en present. Men annars har det varit jag och ortopedi hela dagen. Jag är så glad. Ortopedi är så himla kul. I like it alot=) Det gör saker och ting så himla mycket lättare. Men just nu är hjärnan potatismos så det ska bli skönt att koppla bort alla conditions ett tag. Imorgon är det första maj och det insåg jag idag är lika med ingen skola. Sweet. Jag behöver all tid jag kan få eftersom examensläsningen har börjat och på lördag kommer jag inte hinna få något gjort!
Jag hoppas alla i Svea (och Ungern) får en trevlig Valborg. Själv ska jag nog gå och lägga mig!
Natti natti

Inga kommentarer: