söndag, april 26, 2009

Underbart

Jag hade så kul igår! Revelstone var så himla duktiga! Stod längst fram på festivalen och hoppade hela framträdandet i min vita revelstone t-shirt. Dessutom gissa vad. DE VANN!!!! Herregud vad glad jag blev när jag fick höra det. Så bra jobbat.
Efter deras konsert så gick vi till granntältet och lyssnade på ett amerikanst band Firewater tror jag dom hette. Väldigt duktiga de med. Sedan åkte vi vidare till Apollo/Trafik och dansade precis som planerat.
Idag så har jag försökt plugga lite det gick inte så bra och sedan gick jag en promenad in till stan, åt middag med Å och promenerade sedan hem igen. Det blev ingen löpning idag som planerat utan den får jag ta imorgon. Imorgon är en superbuzy dag med skola och massa annat vid sidan om skolan. Men det är så jag gillar det. Ska bara klämma in 6 km någonstans under dagen.
Det löser sig!
Ny vecka, ny start.

Inga kommentarer: