torsdag, april 16, 2009

Surgery-thursday

Endorfinerna pumpar i kroppen. Jag är på strålande humör. Idag hade vi vår extrakurs i kirurgi. Det är alltid lika härligt att gå omkring i scrubs och scrub in i operationssalen. Idag så utförde jag och min medoperatör Å en splenectomy alltså vi tog ut mjälten på vår "patient". Action var bara förnamnet och vi hade bra teamwork. Go team sweden! Oh det är så roligt. Svårt som faaan om ni ursäktar språket men superkul.
Annars har jag spenderat resten av dagen på biblioteket. Det är alltid lika trevligt.
Såhär började dagen....

och så här avslutades den=)

Jag har lagt till en ny rad i menyn där det står hur man kan kontakta mig etc. Detta för att underlätta lite och göra det lite enklare att komma i kontakt med mig. så nu vet ni det. Nu ska jag göra mig en liten fruktsallad till kvällsmat. Kram kram

Inga kommentarer: