lördag, april 18, 2009

Heeeelg

Som jag har längtat. Den här veckan har känts lång fastän vi var lediga måndag. My god. Idag har allt gått i ett. Först CT/US på morgonen sedan bibliotek sedan oncology lecture om bröst cancer sedan bibliotek. Efter att ha suttit och pluggat hela eftermiddagen så blev det dags för gymmet. Jag och T startade med uppladdningen inför sthlm halvmara. 7 km löpning. Herregud så jobbigt det var. Missade målet med typ 7 minuter och då försökte jag ändå så gott det gick. Irriterande men förr eller senare ska det gå. Hoppas jag kommer närmare målet på måndag då det är dags igen. sedan släpade jag hem mina möra ben och åt middag. direkt från middagen blev det till att sätta sig i en taxi och dra till Trafik för ett glas rött med Å och A. Därifrån har jag nu kommit hem. Mör är rätt ord för att beskriva mig just nu. Herregud. Nu ska här sovas. Helgen är fullspäckad med grejer som ska göras. Kram

Inga kommentarer: