måndag, april 20, 2009

Fler timmar på dygnet tack

Jisses. Kom precis in genom dörren. Har varit i skolan och direkt efter sista föreläsningen gick jag in till stan och gymmet och sprang mina 7 km igen. 1½ minut närmare målet än jag var sista gången men fortfarande inte bra nog. Jaja jag kommer dit jag kommer dit. Sedan gick jag hem. Här är jag nu. Klockan är snart sju på kvällen jag måste fixa lite mat i magen, plugga lite cardiology för samvetets skull samt att jag måste diska, städa och helst hinna baka en liten kaka ikväll. tror det blir att skjuta upp kakbaket tills imorgon.
Ska börja med att hoppa in i duschen i alla fall. Sen blir det mat. Plugga och disken tar jag innan jag går och lägger mig. Men jag skulle gärna vilja att timmen mellan 7-8 skulle bli 3 timmar lång. det hade varit niiiiice.
Nej nu måste jag kila. Ciao

Tillägg: Nu har pulsen lagt sig. Jag har duschat, pluggat 1½ timme och lagt disken i blöt så det går fortare att diska sen. Fixade tacowraps till middag. Lägger ner tanken på att baka och ska nu smaska på lite vindruvor och skicka lite mail och annat praktiskt som ska göras före jag ska nana. Det känns underbart att fått jobba undan lite av grejerna i alla fall.

Inga kommentarer: