torsdag, april 09, 2009

Värme

Hej hopp! Idag har det varit fint väder. Det gjorde övergången från egypten-> hem lite lättare. Satt en stund på balkongen och läste och då kunde det lika gärna har varit där nere som här. Härligt! Jag har massa energi i kroppen! Jippie!

Tog en promenad ut till Tesco och handlade mat. Mitt kylskåp gapade tomt och numera har jag ju inga servitörer som kan hjälpa mig så då fick jag vackert klara mig själv! Lite senare på eftermiddagen tog jag mig en liten joggtur och jäklar vad tungt det var. Jag var så osmart att jag sprang iväg innan solen hunnit sänka sig så det var jäkligt varmt. Men man lär sig så länge man lever, nästa gång väntar jag lite längre. Trodde nog att kroppen hade vant sig vid värmen men eftersom jag har legat i en solstol mestadels av tiden så har nog även musklerna slöat till.

Förutom när vi var ute med dykbåten och simmade mot strömmen dvs. Då kändes det i benen efteråt.
Allesammans. Möt Dodi vår hotellkamel =)

Inga kommentarer: