lördag, april 18, 2009

18 april

Eh hjälp! Är det 18 april redan? En månad kvar till examensperioden. Man tackar man tackar. Som dom säger i Aladdin: Abo det är ingen ide att gripas av panik. STARTA PANIKEN!!!
*andas in genom näsan och ut genom munnen*
Mör är jag idag med. Jag sov inte inatt. Igen. Det är irriterande eftersom jag var sjukt trött igår när jag kom hem och sedan bara låg och vred mig. Men det brukar ju bli så när examensperioden kommer smygande. Nu har jag två alternativ. Antingen gå på bio ikväll och köra slut på mig och hoppas att jag sover eller stanna hemma och försöka vila mig till sömns. Jag tror att jag får fundera på det ut till tesco.
Har i alla fall fått plugga lite hemma idag. Bytte typ plats från skrivbordet till matbordet och fick inte riktigt pluggro förrän jag kom på den briljanta iden att sätta mig lite ute på balkongen. Lite sol och lite plugg samtidigt så kändes allting så himla mycket bättre och jag kunde gå in och fokusera igen.
Nu började det regna ute också så bättre timing kunde jag ju inte ha!
Jag gillar den här boken. Kort och konsist. Bara exakt det du behöver veta! Plus fin layout.

Inga kommentarer: