tisdag, april 14, 2009

Back to school

Då var det dags att sätta fart igen. Hade Cardiology idag med substitute doctors för vår läkare var på semester. Det var helt överkomligt. Efter det så promenerades det till stan och så hade vi Oral Medicine som idag handlade om odontologi. Rälsar rälsar och andra typer av tandställningar. Sedan var jag tvungen att gå hem och byta skor. Jag hade fått blödande gnagsår/skavsår på fossingarna och det var smärta det. Har precis kommit hem från en omgång sexology igen. Snark. Segt segt segt var vad det var.

Trots allt detta så började dagen med en kopp kaffe i solskenet på baksidan av sjukhuset. Lugn och ro, kaffe och solsken. Kunde dagen starta bättre?
Mitt högerben ser ut som om det är helt skevt eller nästan brutet men det är bara jag som vinklar det lite konstigt. Jag är inte fullt så skev i verkligheten.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Oj oj oj... dom shortsen känner jag igen ;). MQ, förra påsken ?? ;)

Nina sa...

jajamänsan! du har koll på min garderob du =)

Emelie sa...

läskigt eller hur ?! ;)