lördag, april 25, 2009

PEN

Oj oj nu har lördagen smitit förbi också. Har grym träningsvärk i mina stackars lår. Men det hr inte hindrat mig. Har pluggat, suttit på balkongen och fikat. Städat här hemma. Tvättat alla mina fönster så nu kan man se genom dom utan att tro att hela världen är vanställd.
Dessutom ska jag nu dra iväg med mina bästa vänner till PEN festivalen. Det är en festival med band från hela Ungern. De har också en tävling för olika band där priset är timmar i en recordingstudio och ett uppträdande på Szigeti festivalen i Augusti. Det är STORT. Vad som är ännu STÖRRE är att engelska programmets studentband Revelstone är i final. De uppträder i kväll. Sångaren och han som spelar trummor går i min grupp. Dom är så himla duktiga. Så nu ska jag leka groupie och sedan ska vi tjejer dansa hela natten long.
Det var länge sedan vi körde en webcam bild nu. Håll tummarna för mina guys nu iväll! Puss på er! Jag är på strålande humör! Puss

Inga kommentarer: