fredag, maj 01, 2009

Segt kan man lugnt säga

Ja herregud. Jag var ju så speedad igår när jag kom hem att jag inte kunde sova. Måttligt irriterande får jag lov att säga. Vilken gjorde att imorse när väckarklockan ringde så dog en liten bit av min själ. Det var riktigt tungt men det var bara att dra sig upp ur den goa sängen. Har plockat ihop lite här hemma eftersom det är plugg hemma hos mig som gäller. Any minute now så kommer T förbi. Då ska vi fortsätta med tennis elbow och en massa annat kul.

Ikväll tror jag att jag måste ta mig en liten tur ut till tesco eftersom jag måste inhandla lite varor till imorgon. Ska ta med mig någon form av appetizers och syster gav mig idén minipizzor. Det låter bra ska bara checka av med Z att det inte är någon annan som ska ha med sig det.

Nej nu ska jag öppna Outline of Orthopaedics och sätta fart. Ha en bra dag idag

Så här prydligt ser det inte ut i många minuter till haha.

Inga kommentarer: