måndag, maj 18, 2009

Röstfiske

Herregud jag är helt slut. Det har varit en intensiv dag. Ska ta mig en liten kopp kaffe nu för att hålla mig vaken! Idag har det varit riktigt varmt i ungern. 35 grader. Nice. Not so nice though om man traskar omring i kostymbyxor och skjorta. För eftersom jag hade min Kardiologi examen så är det krav på att man ska vara finklädd när man tar examen. Helst svarta byxor och vit skjorta men det är inte så viktigt bara man är finklädd. Examen gick bra. Sedan hade jag en miniexamen i min elective CT/US efter det gick jag till oncology där jag fick signaturen att jag hade klarat examen i fredags. Sedan satte vi oss ner på Paulus. Herregud då höll jag på att koka upp. Nu ska jag ta det lite lugnt ikväll för imorgon är det dags att börja plugga på nästa examen.

Norge vann ESC=) Vem var det som sa att han skulle vinna från första minut man hörde låten. Jo jag=) det var en liten ljuskägla i vardagen igår!

Sist men inte minns vill jag fiska lite röster. Det är nämligen så att bandet Revelstone som jag har skrivit mycket om är med i en tävling om att få spela på en festival i Spanien i sommar. Så om ni kunde ta och klicka in här och ge dom fem stjärnor så är ni för goa. Jag tycker dom förtjänar att få spela där. Plus att trummisen har lovat att betala min biljett ner till spanien om de vinner haha. Så jag är väl lite partisk. Plus att jag vet vilka underbara människor dom är och hur hårt de jobbar vid sidan om skolan som inte direkt är en piece of cake. Så få era mostrar, fastrar och alla vänner ni har att rösta så jag får semester i sommar :) Hoppas ni gillar deras musik! Det gör jag. Speciellt All the same. den är grym live.
Puss på er!

1 kommentar:

JS sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.