onsdag, maj 13, 2009

Pluggar

Sitter här vid skrivbordet och pluggar oncology. Eller ja jag håller på att skriva mina minnesregler för de olika cancers jag har. Enligt memometoden. Eftersom jag är väldigt trött så blir minnesreglerna sjukare och sjukare just nu så jag tror jag snart får lägga ner projektet. Fortsätta imorgon igen. Det är ett riktigt bra pluggtips när man ska memorera mycket olika fakta. Tips från Coachen haha.=) Jag är färdig med orthopedics nu =)

Nej åter till pappret var det ja. Puss på er.

3 kommentarer:

Ebba sa...

Hej Nina,
Kan du inte ge ett exempel på en sån memo?!
Vore kul.
Trevlige helg/Ebba

Nina sa...

Hahaha well ni kommer tycka att jag är helt galen. Men visst jag kan skriva ett inlägg om det. Kommer efter helgen dock för just nu hinner jag inte!
Ha en trevlig helg själv! Kram

JS sa...

Ebba, driver du også å sniker deg inn her for å se hva som foregår? :P