måndag, maj 25, 2009

My weekend

Hallå hallå och hej! Drog ju som sagt till S i fredags för att se på film. Dock kom en storm in över Pécs och totalt dränkte allt och jag hade glömt att ta in min tvätt på balkongen så jag var tvungen att rusa hem. Trädgrenar blåste ner över vägen och det var upp till en meter vatten på sina ställen. Dessutom så blixtrade det som om det vore stroboskopljus. Då kan ni förstå vilket väder det måste ha varit eftersom jag tre timmar tidigare satt på balkongen och solade. Det var helt insane. Galet galet. Inte den bästa dagen att glömma att ta in tvätten på men är man tankspridd så är man. Jag var helt dränkt när jag kom hem. tvätten med för den delen.
Vädret slog naturligtvis om och dan efter var det 30 grader igen. crazy!
Hela helgen har jag fokuserat på rheumatology. Ja det var typ det jag har gjort.
Nu ska jag slappa av och ta lite cola light. det blir en hel del cola light hinkande under examensperioden. Men igår så testade jag en ny Nestea med smak av hibiskus. Den var riktigt god inte lika sliskig som de andra iceteas är. Ha det så bra!

Mums!

Inga kommentarer: