fredag, maj 15, 2009

Jag bara måste!

Efter en fruktansvärt lång och jobbig dag så borde jag egentligen gått och lagt mig nu för att orka med morgondagen. Men jag kan inte! Hade Oncology competition idag. Herrejävlar vad svårt det var. De ställde inte frågorna så som jag trodde att de skulle göra och fokuserade på lite andra grejer än vad jag hade gissat. Det var bara att vandra tillbaka till biblioteket. Examperiod börjar på måndag och jag har en stor examen som ligger och flåsar mig i nacken! fick spänningshuvudvärk (måste lära mig att ta med glasögonen till skolan) och var jättetrött och sliten. Vid 20 tiden så gick jag hem och öppnade mailen. Då hade resultaten från competitonen kommit upp. Jag fick en fyra och slipper därmed ta en examen i Oncology och får det som slutbetyg i kursen! Jag är så jäkla glad! Det var precis vad jag behövde efter en lång dag som denna!
Terroriserade JS och A när jag inte orkade mer cancer. JS agerade paparazzi och här kan ni se resultatet. Klockan var inte ens 12 och jag var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen=)
Nej nu blir det sängen som gäller. Ska göra ett inlägg om memometoden men det kommer nästa vecka... Ha en trevlig helg. Jag kommer bosätta mig på biblioteket. Kraaaam!

Inga kommentarer: