torsdag, maj 28, 2009

Godmorgon världen

det är tidigt som tusan. Jag har insomnia. Igår kväll kunde jag verkligen inte somna. Gick om kring här hemma och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Men det hör examensperioden till. Det är förhoppningsvis snart över. Det finns ju folk som har insomnia mer eller mindre hela tiden och min är ju i alla fall relaterad till stress och examensperioder. Tur i oturen. Jag var i alla fall inte beredd att gå upp när väckarklockan ringde imorse. Men uppe är jag. Strax kommer mina kompisar över så ska vi plugga hemma hos mig. Traumatology. Inte ens lilla mamma visste vad det egentligen innebär men det är typ ortopedi med inriktning mot akutsjukvård och vanlig akutsjukvård. Jajamänsan. Benbrott och blödningar och klassificeringar. Allt har ett namn.
Får nog lägga oss i soffan och bara quizza varandra vad är Tossy, Garden och Smith etc.

Kaffekopp check! Mina anteckningar check. Ha en bra dag!

Nyvaken. Men visst är pluggtröjan fin =) Herregud jag ser helt förstörd ut! Haha ja det bjuder jag på!

Inga kommentarer: