lördag, maj 09, 2009

Fel på termostaten

Jag vet inte om det är för att jag har bott för länge på sydliga breddgrader och lämnat min svenska termostat bakom mig med det här är fane mig det knäppaste jag har varit med om.
Solen skiner ute och jag får absolut inga Nu-måste-vi-åka-till- Sillvik-och-bada känslor. Det komemr fler dagar tänker jag och skriver vidare på mina anteckningar.

Nu till det som är ännu sjukare. JAG FRYSER. Jeans och tshirt ska det vara! Fortfarande inte tillräckligt med sommar ute för att ta på sig shortsen. (Idag var det 25 grader ute). I min lägenhet är det 21 grader och jag huttrar och får gåshus om jag inte har kofta på mig. Det här är insane! Jag har inte feber så det är inte därför.

Nu ska jag gå och lägga mig under mina två täcken. Om fyra veckor när examensperioden förhoppningsvis är över för min del så får gärna sommaren komma. tack

Inga kommentarer: