måndag, maj 11, 2009

Vill inte

Jag är trött på att plugga. Haha det bådar verkligen gott med tanke på att examperiod inte ens officiellt har börjat ännu... Jag vill ha sommarlov. *ynk*.

Igår så tassade jag omkring här hemma och pluggade. Bytte plats från matbordet till skrivbordet. Pluggade. Bytte plats till soffan. Pluggade. Bytte plats till balkongen. Pluggade. Sedan var jag tillbaka till skrivbordet igen. Effektivt.
Dessutom har jag ett sånt fruktansvärt sötsug att jag inte vet vad jag ska göra. Har bara tryckt ner onyttigheter i flera dagar och det finns inget slut på fanskapet. Till min förtvivelse så hittade jag recept på femminuterskola på internet. MERDE!!! Nu är ju allt kört. Lite småkul att jag ska tenta Oral Medicine (don't forget to floss) om ett par veckor. Bra Nina! Vi kan ju försöka leva lite som vi lär också kanske?

2 kommentarer:

Victória sa...

Hej! :)
Jag undrar om du har ätit Túró Rudi nån gång, och undrar då vad du tyckte om det, om det smakade gott eller mindre gott. :P Kram

Nina sa...

Ohhh Túró Rudi var en av grejerna som jag åt i stora mängder under helgen. Oh nej nu fick jag sug efter det igen. Underbart gott! Helst den vanliga utan massa grejs i. Älskar även den nya varianten som heter Túró pont! Kram