tisdag, maj 05, 2009

Update

Det har varit en väldigt bra helg. Har fått gjort en hel del plugg. Still long way to go though.
Igår så hade jag världens bästa måndag. Min enda lektion blev inställd så jag kunde plugga hela dagen. Sedan på kvällen så mötte jag S och Å upp ett par kompisar från Kanada som flyttat ifrån Pécs och numera går i skolan i karibien. Det var så kul att träffa dom igen! Har en stående inbjudan till Karibien nu för tiden de ska vara kvar där. Någon som har 12000 kr över och har lust att dela med sig? Kanske inte direkt det jag klarar på mitt lån :P


Nu ska jag ha kardiology sedan blir det mer plugg i vanlig ordning.

Tunikan jag har på mig är snodd av syster yster. Säg inte att det är jag som har den...

1 kommentar:

Belsebub sa...

Insåg att det var sjuuukt länge sedan (var tar all tid vägen?) jag gav ett knyst ifån mig (ja, jag vet, jag är en dålig människa), så jag tänkte mest säga hej och önska dig lycka till med tentorna!