söndag, maj 31, 2009

Söndag tror jag att det är

Igår gick jag och kollade på msn flera gånger för att se om pappa var inloggad som han är ibland när han är på jobbet. För att jag var tvungen att diskutera när vi skulle boka min hemresa. Vid typ klockan tre var jag irriterad och undrade vart i hela friden han höll hus. Klockan fyra insåg jag att det var lördag och pappa inte jobbar på lördagar. Smart!
Men nog om det. Jag fick tag i honom på kvällen istället. Så nu är hemresan fixad. 19 juni åker jag hem. Hurra hurra. Är det midsommarafton?

Men något som är ännu härligare är att den 9de juni så kommer syster yster hit. Vi ska ha 10 dagars semester här nere och bara sola, bada och äta gott. Dra till BP någon dag och bara vara! Härligt ska det bli! Längtar något så vansinnigt!
Va? Ville ni se hur min syster ser ut? Självklart ska ni få det! Även om hon kommer mörda mig när hon kommer ner hit men jag hoppas hon hinner glömma bort det tills dess :P




Titta bara på henne! Är hon inte världens sötaste! Inte många dar kvar nu!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Japp 19 juni är midsommarafton. Söta syrror! Kram!

Bäbis sa...

grymt fin bild :)